Vásárlási feltételek

Cégnév: MagiComp Plusz Számítástechnikai Kft.
Bejegyző hatóság: Fővárosi Cégbíróság
Cégjegyzékszám: Cg. 01-09-196550
Adószám: 25044739-2-41
Illetékes bíróság: Fővárosi Bíróság
Székhely: 1054 Budapest Bajcsy-Zs. út 60.
Levelezési cím: 1054 Budapest Bajcsy-Zs. út 60.



Rendeléseket webáruházban, e-mailen, telefonon és személyesen is fogadunk. A rendeléseket 3 munkanapig tartjuk foglalásban. Az oldalon szereplő információk, árak és képek nem minősülnek konkrét ajánlattételnek, csupán tájékoztató jellegűek. Az esetleges elírásokért, technikai problémákért nem vállalunk felelősséget.

A webáruházban megrendelt termékek kiadását kizárólag a visszaigazoláskor megadott időponttól tudjuk biztosítani! Webshopos árat csak az oldalunkon leadott rendelés esetén tudjuk érvényesíteni!


Rendelés menete

Regisztráció nem szükséges a rendeléshez. Viszont gyorsabb a többszöri rendelés leadás regisztrációval.
A kívánt termék(ek) a "Kosárba" gombbal kerül(nek) kiválasztásra. A rendelési adatok megadásához kattintson a "Rendelés"-re vagy a jobb felső sarokban lévő kosár ikonra. Ott ellenőrizheti és/vagy javíthatja a kiválasztott terméke(ke)t és megadhatja az átvétel módját. Utána használja a "Vásárlás" gombot. A következő lapon beléphet vagy megadhatja a számlázási, szállítási adatokat illetve a telefonos elérhetőséget. Belépett Ügyfél esetében az előzetesen megadott adatok jelennek meg, melyeket javítani és/vagy bővíteni lehet. Szükség esetén megjegyzés is rögzíthető. Az adatbeviteli hibák javítására lehetőség van a "Rendelés lezárása" gombra kattintás előtt webáruházunkban vagy utána az címre küldött levélben. Rendelés leadásához a Vásárlási és garanciális feltételek illetve az Adatkezelési tájékoztató elfogadása szükséges. A rendelési szándék véglegesítéséhez kattintson a "Rendelés lezárása" gombra. Ezt követően webáruház e-mail üzenetet küld. Ez mindössze csak a vásárlási szándékot rögzíti. Nem minősül hivatalos visszaigazolásnak! Visszaigazoláshoz telefonon hívjuk vagy egy második e-mailben értesítjük. A raktáron nem szereplő termékeket - külön idő megadása híján - a visszaigazolásban megjelölt nap 14 órától tudjuk kiadni. Innentől számítva 3 munkanapig vehetőek át.

Az Ügyfélnek fizetési kötelezettsége keletkezik, amint a "Rendelés" gombra kattint.

Az Ügyfél a rendelés elküldésével a MagiComp Plusz Kft. ügyfelévé válik és ekkor egy távollevők közötti szerződés jön létre. A szerződés nyelve magyar. A webáruházunkban leadott megrendelések "ráutaló magatartás" formájában tett jognyilatkozatnak minősülnek. Ezen megrendelések a későbbiekben szükségessé váló ügymenetek (elállás, garancia, jóváírás, levásárlás, stb.) megfelelő lebonyolítása érdekében iktatásra kerülnek és utólagosan hozzáférhetőek.
A rendelésre beszerezhető külső raktáros termék elérhetőségét várhatóan 4 munkaórán belül kapjuk meg, így ezt követően írjuk meg a rendelés teljesíthetőségét.

Üzletünkben a rendelése átvételéhez kérjük hivatkozzon a számlázási névre.


Egyes rendeléseknél (speciális beszerzés, nagyobb mennyiség stb.) előleget kérhetünk. Az ilyen előleges rendeléseknél kérjük vegye figyelembe a következőket:
Az ilyen előlegezett termék esetén a rendelés leadásakor megjelölt nap 15 órától vehetőek át. Ettől az időponttól számított 8 munkanapon belül át nem vett termékek után tárolási költséget számítunk fel, amely az áru értéke után számított 1% naptári naponta. A tárolási díj kiegyenlítéséig a termékeket visszatartjuk és/vagy a tárolási díj értékét az előlegből levonjuk. Ha a tárolási díj eléri az előleg összegét, akkor a rendelés semmisé válik. A 3 hónapon túl át nem vett termékeket tovább nem tároljuk. Az Ügyfél által megrendelt termékek utólagos lemondásakor a MagiComp Plusz Kft. jogosult a rendelés teljes értékének 10%-át bánatpénz jogcímén kiszámlázni az Ügyfél számára. Az előleg visszaadásakor az áru értékének 10%-kával csökkentett összeg jár vissza.

Egyes termékekre rendelést csak személyesen vehetünk fel. Szükség esetén ezt jelezzük Ügyfeleinknek.

A visszaigazolt rendelések 3 teljes nyitvatartási napig vehetőek át. Tehát ha például hétfőn 15:00-kor visszaigazoljuk, akkor már hétfőn a maradék nyitvatartási időben és kedd, szerda, csütörtök is egész nyitvatartás alatt átvehetőek.

Rendelést követő 2-15 napon belül minőségbiztosítási céllal küldünk egyetlen a szolgáltatásunk értékelésére felkérő emailt. Ha nem szeretné ezt megkapni, akkor természetesen regisztrációját felül az utolsó előtti ikonnál bejelentkezve - az Adatmódosítás alján - bármikor törölheti vagy elérhetőségeinken bármikor kérheti regisztrációja törlését.


Gépösszeállítás

Konfiguráció összeszerelése cégünktől vásárolt alkatrészekből bruttó 5.500 Ft. Egyéb esetben 6.999 Ft. Az összeszerelés ingyenes tesztelést is tartalmaz. Rendelést előleg (jellemzően 30%) befizetése mellett veszünk fel.

Szerviz óradíjak
Egy óra szerviz munkadíj bruttó 6.000 Ft.
Fél óra szerviz munkadíj bruttó 3.000 Ft.
Egy óra telepítési munkadíj bruttó 3.000 Ft.


Cseregarancia szolgáltatás

A cseregarancia időtartama alatt vállaljuk, hogy a garanciában beérkezett terméket (amennyiben a termékre a garanciális feltételekben foglaltak szerint garancia érvényesíthető) 5 munkanapon belül cseréljük, vagy ha ez nem lehetséges, visszaadjuk a termék vásárláskor kifizetett vételárát.

A cseregarancia szolgáltatás a rendelés leadásakor, a számlázási adatok kitöltése előtt (felett) választható ki, ha a szolgáltatás elérhető az adott termékhez.


Háztól-házig garancia szolgáltatás

A háztól-házig garancia időtartama alatt vállaljuk, hogy a meghibásodott, érvényes háztól-házig garanciával rendelkező termék(ek)et ingyenesen szállítjuk el, és juttatjuk vissza Önhöz.
A szállítás megrendeléséhez (amennyiben a szolgáltatás előzőleg megvásárlásra került), kérjük küldjön e-mailt az címre, melyben szerepelnek a következő adatok:
- a vásárlást tartalmazó számla száma
- a vélhetően meghibásodott termék neve, típusszáma
- a tapasztalt hiba
- a csomagfelvétel helye (név, cím, e-mail, telefonszám)
- visszaszállításhoz a címzett adatai amennyiben eltér a felvétel helyétől (név, cím, e-mail, telefonszám)

Háztól-házig garancia szolgáltatás a rendelés leadásakor, a számlázási adatok kitöltése előtt (felett) választható ki, ha a szolgáltatás elérhető a rendelésben szereplő termékek valamelyikéhez.

A szolgáltatás feltételei:
- csak "számlás" vásárlás esetén vehető igénybe
- csak bruttó 2.000 Forintot meghaladó értékű termék esetén érvényesíthető
- csak azokra a termékekre érvényesíthető, amik egy számlán szerepelnek a megvásárolt szolgáltatással, és nincsenek feltüntetve a lejjebb látható listán (mely lista a számlán is megtalálható)
- érvényessége a vásárlás napjától számított 1 év, és összesen 3 alkalommal vehető igénybe
- a szolgáltatás keretein belül csak Magyarországi címekről (-re) tudunk szállítani
- ha a háztól-házig garanciával visszajuttatott terméknél a jelzett hiba nem tapasztalható (a kompatibilitási problémák nem számítanak hibának), vagy más okból kifolyólag a visszaküldött termék nem felel meg a garanciális feltételeknek, úgy jogosultak vagyunk bruttó 3.000 Ft kezelési költséget kiszámlázni a termék visszaküldésekor.
- feladáskor a termék gondos becsomagolása az ügyfél feladata, és felelőssége. Csak sérülésmentes csomagolásban lezárt küldeményt tudunk elfogadni. A nem megfelelő csomagolásból eredő, szállítás közben bekövetkezett károkért felelősséget nem vállalunk.
- amennyiben a termék nem javítható, és egy másik (vagy másfajta) termékre cseréljük, úgy az eredeti vásárláshoz tartozó háztól-házig garancia az új termékre nem átruházható.

Nem választható ez a szolgáltatás a következő termékcsoportokhoz:
- kábelek, adapterek
- bélyegzők
- CD,DVD,BLUE-RAY,FDD lemezek
- egéralátétek
- drónok
- elemek, akkumulátorok, powerbankok
- szünetmentes tápegységek
- festékpatronok, és festéktonerek
- videokártyák (bruttó 60.000 Ft feletti érték esetén)
- külön gyári garancialappal ellátott termékek
- szoftverek
- monitorok és televíziók
- notebookok, laptopok
- nyomtatók


Kiszállításokra vonatkozó információk

Kérjük kedves Ügyfeleinket, hogy a termék kiszállításakor az átvétel igazolása előtt ellenőrizzék a termék hiánytalan meglétét és állapotát. Ha sérült a csomagolás nézzék meg a csomag tartalmát és kérjenek jegyzőkönyvet.

MagiComp kiszállítás Budapestre
Budapesten hétköznap előre egyeztetett időpontban cégünk végzi a házhozszállítást. Díja bruttó 2.999 Ft alkalmanként. Előre utalással vagy átvételekor készpénzben egyenlíthető ki a számla.

Országos kiszállítás
Országos kiszállítás esetén lehetőség van előreutalásos vagy átvételkor készpénzes és bankkártyás fizetésre.


Szállítási díjak:

Szállítási díj előreutalás és online fizetés esetén

Rendelési érték

Szállítás díja csomagolással

0 - 10.000 Ft között

1.490 Ft *

10.001 - 60.000 Ft között

1.590 Ft *

60.001 - 160.000 Ft között

1.790 Ft *

160.001 - 290.000 Ft között

2.190 Ft *

290.001 - 435.000 Ft között

3.090 Ft *


Szállítási díj utánvétel esetén

Rendelési érték

Szállítás díja csomagolással

0 - 10.000 Ft között

1.890 Ft *

10.001 - 30.000 Ft között

2.090 Ft *

30.001 - 50.000 Ft között

2.290 Ft *

50.001 - 100.000 Ft között

2.490 Ft *

100.001 - 160.000 Ft között

3.090 Ft *

160.001 - 290.000 Ft között

3.290 Ft *

290.001 - 435.000 Ft között

5.090 Ft *








* 5 kg-nál nehezebb csomag esetén további 400 forint szállítási díj kerül felszámításra, melytől néhány esetben eltekinthetünk. Második nagy méretű vagy 5kg-nál nehezebb árucikktől (ház, monitor, konfiguráció, TV, szünetmentes tápegység, szék, asztal, kormány, széf, nyomtató, 25.000 Ft-nál drágább hangszóró, 200 méternél hosszabb kábel, stb) a szállítási díj termékenként plusz 700 forint.
Az adott termékekre vonatkozó pontos szállítási díjak a kosárban láthatóak.

Konfiguráció esetén a kiszállítási díj gépenként előreutalás esetén bruttó 3.999 Ft, utánvétel esetén 4.999 Ft.

Házhozszállítás esetén minden csomagot Sameday futárszolgálattal és értékbiztosítással küldünk. Házhozszállítás esetén maximálisan 3 méter övméretű csomag szállítható. Övméret számítása: 2 X szélesség + 2 X magasság + 1 X hosszúság.
Sameday Easybox automatába küldhető csomag maximális mérete 44,5x47x39 cm és maximális súlya 20 kg.
Ha a rendelésben szereplő termékek nem férnek bele egy csomagba, akkor a szállítás részleteit egyeztetjük az Ügyféllel.



270/2020. (VI. 12.) és 249/2004. (VIII. 27.) Korm. rendelet

Tájékoztató a 270/2020. (VI. 12.) Korm. rendelet az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet, valamint az egyes javító-karbantartó szolgáltatásokra vonatkozó kötelező jótállásról szóló 249/2004. (VIII. 27.) Korm. rendelet módosításáról
A Kormány a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény 55. § (1) bekezdés h) pontjában és a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény hatálybalépésével összefüggő átmeneti és felhatalmazó rendelkezésekről szóló 2013. évi CLXXVII. törvény 66. § (1) bekezdés e) pontjában kapott felhatalmazás alapján, az Alaptörvény 15. cikk (1) bekezdésében meghatározott feladatkörében eljárva a következőket rendeli el:

1. Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet módosítása

1. § (1) Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet (a továbbiakban: R.) 2. § (1) bekezdése helyébe a következő rendelkezés lép:

(1) A jótállás időtartama:
a) 10 000 forintot elérő, de 100 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén egy év,
b) 100 000 forintot meghaladó, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén két év,
c) 250 000 forint eladási ár felett három év.

E határidők elmulasztása - a (4) bekezdésben foglalt kivétellel - jogvesztéssel jár.

(2) Az R. 2. §-a a következő (3) és (4) bekezdéssel egészül ki:
(3) Ha a fogyasztó a fogyasztási cikket az átadástól számított hat hónapon túl helyezteti üzembe, akkor a jótállási határidő kezdő időpontja a fogyasztási cikk átadásának napja.(4) A fogyasztási cikk kijavítása esetén a jótállás időtartama meghosszabbodik a javításra átadás napjától kezdve azzal az idővel, amely alatt a fogyasztó a fogyasztási cikket a hiba miatt rendeltetésszerűen nem használhatta.

2. § (1) Az R. 3. § (3) bekezdése a következő g) ponttal egészül ki:

(A jótállási jegyen fel kell tüntetni:)
g) a vállalkozás bélyegzőlenyomatát és a kiállítás során a képviseletében eljáró személy aláírását, elektronikus dokumentumon való átadás esetén az elektronikus aláírást.

(2) Az R. 3. §-a a következő (5) és (6) bekezdéssel egészül ki:
(5) A vállalkozás az e rendelet előírásainak megfelelő jótállási jegyet elektronikus úton is átadhatja a fogyasztó részére. A fogyasztó részére elektronikusan átadott számla jótállási jegyként akkor fogadható el, ha tartalma megfelel e rendelet jótállási jegyre vonatkozó előírásainak is. A vállalkozás a jótállási jegy elektronikus úton való átadására legkésőbb a termék átadását vagy üzembe helyezését követő napon köteles. Ha a vállalkozás a jótállási jegyet elektronikus dokumentumként nem közvetlen megküldéssel adja át, hanem letöltést biztosító elérési cím formájában bocsátja azt a fogyasztó rendelkezésére, akkor az elektronikus jótállási jegy letölthetőségét a jótállási idő végéig nem szüntetheti meg, a letöltési cím elérhetőségét biztosítania kell. A vállalkozás a jótállási jegy elektronikus úton történő átadására legkésőbb a termék átadását vagy üzembehelyezését követő napon köteles.

(6) Vita esetén az (5) bekezdésben meghatározott kötelezettség teljesítését a vállalkozás köteles bizonyítani.

3. § Az R. 4. § (1) bekezdése helyébe a következő rendelkezés lép:
(1) A jótállásból eredő jogok - a (3) bekezdésben foglalt kivétellel - a jótállási jeggyel érvényesíthetőek, amelynek nem tehető feltételévé a fogyasztási cikk felbontott csomagolásának a fogyasztó általi visszaszolgáltatása.

4. § (1) Az R. 5. § (1) bekezdése helyébe a következő rendelkezés lép:
(1) A fogyasztó a kijavítás iránti igényét választása szerint a vállalkozás székhelyén, bármely telephelyén, fióktelepén és a vállalkozás által a jótállási jegyen feltüntetett javítószolgálatnál közvetlenül is érvényesítheti.

(2) Az R. 5. §-a a következő (5)-(8) bekezdéssel egészül ki:
(5) Ha az e rendeletben meghatározott jótállási időtartam alatt a fogyasztási cikk első alkalommal történő javítása során a vállalkozás részéről megállapítást nyer, hogy a fogyasztási cikk nem javítható, a fogyasztó eltérő rendelkezése hiányában a vállalkozás köteles a fogyasztási cikket nyolc napon belül kicserélni. Ha a fogyasztási cikk cseréjére nincs lehetőség, a vállalkozás köteles a fogyasztó által bemutatott, a fogyasztási cikk ellenértékének megfizetését igazoló bizonylaton - az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlán vagy nyugtán - feltüntetett vételárat nyolc napon belül a fogyasztó részére visszatéríteni.

(6) Ha az e rendeletben meghatározott jótállási időtartam alatt a fogyasztási cikk három alkalommal történő kijavítást követően ismét meghibásodik - a fogyasztó eltérő rendelkezése hiányában -, valamint ha a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény 6:159. § (2) bekezdés b) pontja alapján a fogyasztó nem igényli a vételár arányos leszállítását, és a fogyasztó nem kívánja a fogyasztási cikket a vállalkozás költségére kijavítani vagy mással kijavíttatni, a vállalkozás köteles a fogyasztási cikket nyolc napon belül kicserélni. Ha a fogyasztási cikk kicserélésére nincs lehetőség, a vállalkozás köteles a fogyasztó által bemutatott, a fogyasztási cikk ellenértékének megfizetését igazoló bizonylaton - az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlán vagy nyugtán - feltüntetett vételárat nyolc napon belül a fogyasztó részére visszatéríteni.

(7) Ha a fogyasztási cikk kijavításra a kijavítási igény vállalkozás részére való közlésétől számított harmincadik napig nem kerül sor, - a fogyasztó eltérő rendelkezése hiányában - a vállalkozás köteles a fogyasztási cikket a harmincnapos határidő eredménytelen elteltét követő nyolc napon belül kicserélni. Ha a fogyasztási cikk cseréjére nincs lehetőség, a vállalkozás köteles a fogyasztó által bemutatott, a fogyasztási cikk ellenértékének megfizetését igazoló bizonylaton - az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlán vagy nyugtán - feltüntetett vételárat a harmincnapos kijavítási határidő eredménytelen elteltét követő nyolc napon belül a fogyasztó részére visszatéríteni.

(8) Az (5)-(7) bekezdés előírásai az 1. melléklet 8. pontjában felsorolt fogyasztási cikkek közül az elektromos kerékpárra, elektromos rollerre, quadra, motorkerékpárra, segédmotoros kerékpárra, személygépkocsira, lakóautóra, lakókocsira, utánfutós lakókocsira, utánfutóra, valamint a 9. pontban meghatározott motoros vízi járműre nem vonatkoznak.

5. § Az R. 7/B. § (1) bekezdése helyébe a következő rendelkezés lép:

(1) A 2-7. §-ban foglalt rendelkezések megsértése esetén a fogyasztóvédelmi hatóság jár el a fogyasztóvédelemről szóló törvényben meghatározott szabályok szerint.

6. § Az R. Melléklete az 1. melléklet szerint módosul.

3. Záró rendelkezések

9. § (1) Ez a rendelet - a (2) bekezdésben foglalt kivétellel - a kihirdetését követő napon lép hatályba.

(2) Az 1-6. §, valamint az 1. melléklet 2021. január 1-jén lép hatályba.

1. melléklet a 270/2020. (VI. 12.) Korm. rendelethez

Az R. Melléklete a következő 30-37. ponttal egészül ki:

32. kaputelefon, riasztóberendezés, kamerás megfigyelőrendszer 10 000 Ft eladási ár felett;
36. játék hoverboard, játék elektromos roller, játék drón 10 000 Ft eladási ár felett;
37. külön jogszabályban nyílt kategóriába sorolt drónok 10 000 Ft eladási ár felett.



Elállás

Az itt írtak kizárólag a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személyre (továbbiakban Fogyasztó) vonatkoznak. Ezzel a jogával a Fogyasztó csak akkor élhet, ha a termék sértetlen és minden a termékhez tartozó kiegészítőt is hiánytalanul visszaszolgáltat. Elállási szándékáról a Fogyasztó köteles tizennégy naptári napon belül írásban vagy személyesen értesíteni a MagiComp Plusz Kft-t. Ezt követően a MagiComp Plusz Kft. tizennégy naptári napon belül visszaadja annak ellenértékét a Fogyasztónak.
A MagiComp Plusz Kft az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő károk megtérítését követelheti. A termék üzletünkbe visszaszállításáról minden esetben a Fogyasztónak szükséges gondoskodni. MagiComp Plusz Kft.-nek az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módjában átvenni.
Hiányosan visszaérkezett termék esetén a MagiComp Plusz Kft nem köteles a teljes vételárát megtéríteni a Fogyasztó részére.
A Fogyasztó köteles megtéríteni a MagiComp Plusz Kft ésszerű költségeit, ha a teljesítés megkezdését követően gyakorolja a felmondási jogát.
Az értékesítés utáni ügyfélszolgálataink elérhetőségei jobb oldalon az Elérhetőségek menüpont alatt található.
A fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló törvény szerinti magatartási kódex nem áll rendelkezésre. Ennek ellenére kereskedők lévén a tisztességes kereskedelmi gyakorlat evidens a vállalkozásunknak.


Elállás esetén a Fogyasztó az Elállási nyilatkozat linken található mintát is használhatja.


A fogyasztót megillető elállási és felmondási jog alóli kivételek
A Fogyasztó nem gyakorolhatja elállási vagy felmondási jogát az alábbi, a vállalkozás által eladott termékek vagy nyújtott szolgáltatások tekintetében:
a) szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a vállalkozás a teljesítést a Fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a Fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti;
b) olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac vállalkozás által nem befolyásolható, a 14 napos elállási határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ;
c) olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a Fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állított elő a vállalkozás elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen az Ügyfél személyére szabtak;
d) olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel;
e) olyan vállalkozási szerződés esetében, amelynél a vállalkozás a Fogyasztó kifejezett kérésére keresi fel az Ügyfelet sürgős javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzése céljából;
f) lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a Fogyasztó a csomagolást felbontotta;
i) a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a vállalkozás a Fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a Fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti elállási jogát.


Javasolt védelmi intézkedések
Weboldalunk használatakor illetve bármilyen számítógépes felhasználáskor az alábbi műszaki védelmi intézkedéseket javasoljuk:
- rendszeresen frissített jogtiszta operációs rendszer (lehetőleg Windows 7 vagy frissebb)
- rendszeresen frissített viruskereső
- rendszeresen frissített kémprogramírtó és tűzfal
- hivatalos forrásból származó szoftverek használata


Szerzői jog
A www.magicomp.hu oldalon található összes adat, leírás, tájékoztató szöveg, kép, formai és technikai megjelenés illetve különösen a cég emblémája a MagiComp Plusz Kft kizárólagos tulajdona. Ezek részben vagy egészben történő felhasználása a jogtulajdonos hozzájárulása nélkül a szerzői jogok megsértését jelenti és jogi következményeket von maga után. A honlap információi kizárólag a forrás megjelölésével alkalmazhatóak. A www.magicomp.hu oldalra való hivatkozás során tilos olyan linket elhelyezni, mely egy másik oldal részeként jeleníti azt meg. Minden más esetben az oldalunkra mutató link elhelyezéséhez hozzájárulunk.


Panaszkezelési mód
Kérjük panasz esetén írjon emailt a panasz részleteivel emailcímünkre. Panaszát jelezheti személyesen hétköznap 12-17 között a 1054 Budapest Bajcsy-Zs. út 60. alatt lévő üzletünkben is. A panasz kivizsgálása utána a lehető leghamarabb igyekszünk rendezni az adott esetet.

Fogyasztó panaszával a következő hivatalokhoz fordulhat:

I.) Békéltető Testület

Tájékoztatjuk, hogy Ön velünk szemben fogyasztói panasszal élhet. Amennyiben az Ön fogyasztói panaszát elutasítjuk, úgy Ön jogosult az Ön lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes Békéltető Testülethez is fordulni: a békéltető testület eljárása megindításának feltétele, hogy a fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelje a vitás ügy rendezését.

A békéltető testület a meghallgatást személyes jelenlét nélküli, hang- és képi átvitelt egyidejűleg biztosító elektronikai eszköz útján online formában tartja meg (a továbbiakban: online meghallgatás). Ha a fogyasztó kéri, a békéltető testület személyes meghallgatást tart.

Az online meghallgatás esetén a meghallgatásra kerülő személy személyazonosságát az eljáró tanács elnöke állapítja meg. Az online meghallgatás útján meghallgatásra kerülő személy személyazonosságának igazolása

a) az általa a személyazonosságának és lakcímének igazolása érdekében rendelkezésre bocsátott adatai alapján és

b) a személyazonosságának igazolására alkalmas hatósági igazolványának bemutatásával történik.


A 200.000 forintot meg nem haladó ügyértékű eljárásokban akkor is kötelezést tartalmazó határozatot hoz majd a testület, ha a vállalkozás alávetési nyilatkozatot nem tett, de a fogyasztó kérelme megalapozott

A békéltető testületek illetékességi területe 2024. január 1-től:



Költségviselés:
Az eljárás költségét kötelezést tartalmazó határozat esetén az a vállalkozás viseli, amelynek terhére a tanács az ügyet eldöntötte.
Abban az esetben, ha a fogyasztó kérelmét elutasítják a felek viselik a saját költségüket, tehát a fogyasztónak a vállalkozás költségeit nem kell megfizetnie egyik esetben sem.



II.) Fogyasztó lakóhelye szerinti járási hivatal.
A járási hivatalok elérhetőségei megtalálhatók a https://jarasinfo.gov.hu/ honlapon.

III.) A Fogyasztó panasza esetén igénybe veheti az Uniós online vitarendezési platformot. A platform igénybe vétele egy egyszerű regisztrációt igényel az Európai Bizottság rendszerében, ide kattintva. Ezt követően pedig bejelentkezés után nyújthatja be panaszát a fogyasztó az online honlapon keresztül, melynek címe: http://ec.europa.eu/odr



Garanciális feltételek

A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló mintatájékoztató-hoz kérem kattintson ide.

1. A 151/2003. Korm. rendelet szerint a Garancialapon szereplő tételekre az ott meghatározott időtartamra rendeltetésszerű használat mellett érvényesíthető jótállást vállalunk. Bruttó 10.000 Ft érték alatti termékekre nem minden esetben vállalunk jótállást. Kérjük vásárlás előtt érdeklődjön az adott termékre vonatkozó garanciáról.

2. A garanciális ügyintézéshez először a vásárláskor mellékelt bizonylat (számla, nyugta vagy garancialap) eredeti példányának bemutatása szükséges. Továbbá kérjük, hogy a termék átadásakor a termékhez tartozó leírást és kiegészítőket (kábel, egyedi kiegészítő, install lemez stb.) is adja át. Ugyanis a garanciális ügyintézés csak ezekkel kezdődhet meg.

3. Amennyiben az adott termék külső garancialevéllel került értékesítésre (pl. monitor, nyomtató), javasoljuk forduljon a külső garancialevélen megjelölt garanciaszervizhez. Az ilyen termékeket üzletünkben is leadhatja. Viszont ebben az esetben az adminisztratív és szállítási teendők miatt hosszabb a garanciális ügyintézés.

4. Garancia érvényességének feltételei:
4/a. Eredeti, sérülésmentes garanciajegy, nyugta vagy számla.
4/b. Amennyiben a termékhez tartozik garanciális azonosító matrica, akkor ennek megléte a terméken, sérülésmentes, olvasható állapotban.
4/c. Garancialapon megjelölt időtartamnál nem régebbi vásárlás.

5. Garanciavesztés okai:
5/a. A 4. pont bármely részének nem teljesülése.
5/b. Fizikai sérülésből adódó meghibásodás (égés, törés, repedés vagy egyéb fizikai-, látható sérülés).
5/c. Nem rendeltetésszerű használatból adódó meghibásodások: a termék specifikációjában megadott paramétereket meghaladó mechanikai/elektromos terhelés, illetve egyéb, nem a célnak megfelelő felhasználás.
5/d. Helytelen tárolás, elemi kár okozta meghibásodás. (pl. villám, túláram, beázás).
5/e. Szakszerűtlen üzembe helyezés vagy javítás.
5/f. Szállítás vagy üzemeltetés közben külső események hatására bekövetkező meghibásodás.

6. Nem garanciális hibák:
6/a. Az ügyfél hardverkörnyezetében (beleértve az operációs rendszert is) nem működő alkatrész.
6/b. Szoftverekkel összefüggő probléma (BIOS, operációs rendszer, meghajtó program azaz driver, stb.).
6/c. Szakszerűtlen szerelés, kábelezés.

7. Vásárlástól számított 3 napon belüli hibás termék esetén először a termék bevizsgálására kerül sor. Amennyiben a termék valóban hibás, rendeltetésszerűen volt használva és raktáron megtalálható egy azonos típusú új termék, akkor a hibásat az azonos típusú új termékre cseréljük. Ha a cserére nincs lehetőség, úgy a termék visszaadásával egy időben a vételárat visszatérítjük vagy választás szerint levásárlási lehetőséget biztosítunk.

8. 2013. évi V. törvény (Polgári Törvénykönyv) 6:159.§ (2) szerint hibás teljesítés esetén az ügyfél elsősorban kijavítást vagy kicserélést igényelhet, kivéve, ha a választott szavatossági igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a kötelezettnek a másik szavatossági igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne. Ha az ügyfél javítással vagy cserével nem élhet, akkor az ellenszolgáltatás arányos leszállítását igényelheti, a hibát a kötelezett költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy megfelelő árleszállítást igényelhet vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

9. Abban az esetben, ha a termék telephelyünkön, általános környezetben rendeltetésének megfelelően működtethető, de az ügyfél saját rendszerében kompatibilitási vagy más okok miatt nem használható, illetve a terméket az ügyfél egyéb okokból nem kívánja megtartani, a vásárlást követő 7 naptári napon belül sértetlen csomagolás esetén a termék számlán szereplő árának 90%-ában, sérült vagy hiányos csomagolás esetén 50%-ban van lehetőség levásárolni.

10. A garanciális ügyintézésre átadott terméket az ügyintézés kezdetétől számított 45 napig tároljuk díjmentesen. Ezen nap után napi bruttó 400Ft tárolási díjat számítunk fel. Ha a tárolási díj már meghaladja a termék értékét vagy ha az ügyfél a terméket 120 napig nem vette át, akkor tovább nem tároljuk. A tárolás megszűnéséről külön nem értesítjük az ügyfelet.

11. Garancialapot nem áll módunkban pótolni.

12. A feltüntetett garanciaidők fogyasztónak minősülő vásárlóinkra vonatkoznak, egyéb esetben a törvény által előírt időtartam a mérvadó.

13. Drónokra vonatkozó tájékoztató
Minden egyes multikopter, azaz "drón" arra készült hogy felszálljon, repüljön majd leszálljon. Amennyiben így járunk el és mégis meghibásodna az eszköz, természetesen a garanciális feltétetek alapján cseréljük vagy javítjuk azt. Ellenkező esetben, amennyiben lezuhant, falnak ütközött, beázott, a motor valamilyen külső tárgy miatt megszorult, illetve ha látható sérülés keletkezett a gépen, a GARANCIA ÉRVÉNYÉT VESZTI (nem rendeltetésszerű használat). Minden ilyen esetben természetesen vállaljuk a javítást, amelynek költsége a vásárlót terheli. Ezek érzékeny "műszerek", amelyeket MEG KELL TANULNI IRÁNYÍTANI. A tanulás folyamata lehet rövidebb vagy hosszabb időtartam, lehet költségesebb és kevésbé az. Ez kézügyességtől és odafigyeléstől függ. Sok drónhoz elérhető csere alkatrész, így nem kell azonnal a kukába dobni. Viszont érdemes felkészülni az esetleges zuhanásokból adódó károk pénzügyi fedezésére, mely NEM TARTOZIK A GARANCIÁLIÁS JAVíTÁSOK körébe.

14. Nem brushless (415B márka) multicopter motorok élettartama
A nem brushless (415B márka) multicopter motorok élettartama átlagosan 5 repült óra. Ezek után a motorok elkophatnak, megállhatnak, így cseréjük szükségessé válik. A motorok ilyen jellegű megállása teljesen természetes folyamat (a motorokban forgó, csúszó alkatrészek dolgoznak, így azok elkopnak) és ezért nem garanciális meghibásodás. Ha hasonlítani kellene akkor a gépjárművek abroncsaihoz kell hasonlítani a folyamatot. Ha a gumik elkopnak, le kell cserélni őket. Természetesen szinte minden alkatrészt raktárról tudunk biztosítani.

15. DJI akkumulátorok garanciaideje
A DJI akkumulátorok garanciaideje - kiegészítő lévén - 6 hónap.

16. Szállítási díj
Garanciális ügyintézésen átesett termék visszaszállítási díját nem tudjuk átvállalni.



Üzletünk elérhetőségei:
cím: 1054 Budapest Bajcsy-Zs. út 60.
nyitvatartás: Hétfő - Péntek: 11 - 17


Garanciális panasz
Eljárási hiba esetén kérjük írjon cégvezetésünknek az elérhetőségeknél látható emailcímünkre.