Regisztráció
Elfelejtett jelszó

MagiComp számítástechnikai üzlet, szerviz és webshop
Access Point

Alaplap

Bélyegző

Billentyűzet

Biztonságtechnika

Bluetooth eszköz

CD, DVD tok és tartó

CD, DVD, Blu-ray lemez

Digitális fényképezőgép

Digitalizáló

Drón

DVD és Blu-ray író

E-book

Egér

Egéralátét

Egyéb

Elem, Akku. , Töltő

Fejhallgató, mikrofon

Floppy meghajtó

Fotópapír

GPS

Hálózati kártya

Hangkártya

Hangszóró

Háztartási kisgép

Hűtő, ventilátor

I/O eszköz

iPad

Joystick, Gamepad, Kormány

Kábel és kiegészítő

Kártyaolvasó

Kellék

Konfiguráció

Konzol és konzol játék

Memória

Memória notebook

Memóriakártya

Merevlemez belső

Merevlemez külső

Merevlemez notebook

Mikroszkóp

Mobilrack

Mobiltelefon

Monitor

Multifunkciós nyomtató

Multimédia

Nagyító

NAS

Notebook kiegészítő

Nyomtató

Papír

Pendrive - USB Flash

Presenter

Processzor

Projektor

Router

Scanner

SSD

Switch

Számítógép ház

Szoftver - Irodai

Szoftver - Operációs R.

Szünetmentes táp

Tablet PC

Tápegység

Táska, tok

Távcső

Távirányító

Telefon

Teleszkóp

Tintapatron

Tisztítóanyag

Toner

TV

Újság

USB hub

USB kártya

Utángyártott patron

Utángyártott toner

Videokamera

Videokártya

Világítástechnika

Vonalkódolvasó

Webkamera

MagiComp Webshop - Vásárlási feltételek
 

Vásárlási feltételek Garanciális feltételek Adatvédelem
CIB online kártyás fizetés CIB adatvédelmi tájékoztató




Vásárlási feltételek


Cég név: MagiComp Plusz Számítástechnikai Kft.
Bejegyző hatóság: Fővárosi Cégbíróság
Cégjegyzékszám: Cg. 01-09-196550
Adószám: 25044739-2-41
Illetékes bíróság: Fővárosi Bíróság
Székhely: 1054 Budapest Bajcsy-Zs. út 60.
Levelezési cím: 1054 Budapest Bajcsy-Zs. út 60.


Rendeléseket webáruházban, e-mailen, telefonon és személyesen is fogadunk. A rendeléseket 3 munkanapig tartjuk foglalásban. Az oldalon szereplő információk, árak és képek nem minősülnek konkrét ajánlattételnek, csupán tájékoztató jellegűek. Az esetleges elírásokért, technikai problémákért nem vállalunk felelősséget.

A webáruházban megrendelt termékek kiadását kizárólag a visszaigazoláskor megadott időponttól tudjuk biztosítani! Webshopos árat csak az oldalunkon leadott rendelés esetén tudjuk érvényesíteni!


Rendelés menete

Regisztráció nem szükséges a rendeléshez. Viszont gyorsabb a többszöri rendelés leadás regisztrációval.
A kívánt termék(ek) a "Kosárba" gombbal kerül(nek) kiválasztásra. A rendelési adatok megadásához kattintson a "Rendelés"-re vagy a "Kosár"-ra. Ott ellenőrizheti és/vagy javíthatja a kiválasztott terméke(ke)t és az átvétel módját. Utána használja a "Tovább a rendelésre" gombot. A következő lapon adhatja meg a számlázási, szállítási adatokat illetve a telefonos elérhetőséget. Belépett Ügyfél esetében az előzetesen megadott adatok megjelennek, melyeket javítani és/vagy bővíteni lehet. Szükség esetén megjegyzés is rögzíthető. Az adatbeviteli hibák javítására lehetőség van a "Rendelés" gomb megnyomása előtt webáruházunkban vagy utána az címre küldött levélben. Rendelés leadásához a vásárlási és garanciális feltételek elfogadása szükséges. A rendelési szándék véglegesítéséhez kattintson a "Vásárlás" gombra. Ezt követően webáruház e-mail üzenetet küld. Ez mindössze csak a vásárlási szándékot rögzíti. Nem minősül hivatalos visszaigazolásnak! Visszaigazoláshoz telefonon hívjuk vagy egy második e-mailben értesítjük. A raktáron nem szereplő termékeket - külön idő megadása híján - a visszaigazolásban megjelölt nap 16 órától tudjuk kiadni. Innentől számítva 72 óráig vehetőek át. Ez után a rendelések automatikusan törlésre kerülnek.
Az Ügyfélnek fizetési kötelezettsége keletkezik, amint a "Rendelés" gombra kattint.
Az Ügyfél a rendelés elküldésével a MagiComp Plusz Kft. ügyfelévé válik és ekkor egy távollevők közötti szerződés jön létre. A szerződés nyelve magyar. A webáruházunkban leadott megrendelések "ráutaló magatartás" formájában tett jognyilatkozatnak minősülnek. Ezen megrendelések a későbbiekben szükségessé váló ügymenetek (elállás, garancia, jóváírás, levásárlás, stb.) megfelelő lebonyolítása érdekében iktatásra kerülnek és utólagosan hozzáférhetőek.
A rendelésre beszerezhető külső raktáros termék elérhetőségét várhatóan 4 munkaórán belül kapjuk meg, így ezt követően írjuk meg a rendelés teljesíthetőségét.
Üzletünkben a rendelése átvételéhez kérjük hivatkozzon a számlázási névre.

Egyes rendeléseknél (speciális beszerzés, nagyobb mennyiség stb.) előleget kérhetünk. Az ilyen előleges rendeléseknél kérjük vegye figyelembe a következőket:
Az ilyen előlegezett termék esetén a rendelés leadásakor megjelölt nap 16 órától vehetőek át. Ettől az időponttól számított 8 munkanapon belül át nem vett termékek után tárolási költséget számítunk fel, amely az áru értéke után számított 1% naptári naponta. A tárolási díj kiegyenlítéséig a termékeket visszatartjuk és/vagy a tárolási díj értékét az előlegből levonjuk. Ha a tárolási díj eléri az előleg összegét, akkor a rendelés semmisé válik. A 3 hónapon túl át nem vett termékeket tovább nem tároljuk. Az Ügyfél által megrendelt termékek utólagos lemondásakor a MagiComp Plusz Kft. jogosult a rendelés teljes értékének 10%-át bánatpénz jogcímén kiszámlázni az Ügyfél számára. Az előleg visszaadásakor az áru értékének 10%-kával csökkentett összeg jár vissza.

Egyes termékekre rendelést csak személyesen vehetünk fel. Szükség esetén ezt jelezzük Ügyfeleinknek.

A visszaigazolt rendelések 3 teljes nyitvatartási napig vehetőek át. Tehát ha például hétfőn 15:00-kor visszaigazoljuk, akkor már hétfőn a maradék nyitvatartási időben és kedd, szerda, csütörtök is egész nyitvatartás alatt átvehetőek.

Rendelést követő 2-15 napon belül minőségbiztosítási céllal küldünk egyetlen a szolgáltatásunk értékelésére felkérő emailt. Ha nem szeretné ezt megkapni, akkor természetesen regisztrációját jobb felső sarokban bejelentkezve - az Adatmódosítás alján - bármikor törölheti vagy elérhetőségeinken bármikor kérheti regisztrációja törlését.


Gépösszeállítás

Konfiguráció összeszerelése cégünktől vásárolt alkatrészekből bruttó 5.500 Ft. Egyéb esetben 6.999 Ft. Az összeszerelés ingyenes tesztelést is tartalmaz. Rendelést előleg (jellemzően 20%) befizetése mellett veszünk fel.



Szerviz óradíjak

Egy óra szerviz munkadíj bruttó 6.000 Ft.
Fél óra szerviz munkadíj bruttó 3.000 Ft.
Egy óra telepítési munkadíj bruttó 3.000 Ft.



Cseregarancia szolgáltatás

A cseregarancia időtartama alatt vállaljuk, hogy a garanciában beérkezett terméket (amennyiben a termékre a garanciális feltételekben foglaltak szerint garancia érvényesíthető) 5 munkanapon belül cseréljük, vagy ha ez nem lehetséges, visszaadjuk a termék vásárláskor kifizetett vételárát.

A cseregarancia szolgáltatás a rendelés leadásakor, a számlázási adatok kitöltése előtt (felett) választható ki, ha a szolgáltatás elérhető az adott termékhez.



Háztól-házig garancia szolgáltatás

A háztól-házig garancia időtartama alatt vállaljuk, hogy a meghibásodott, érvényes háztól-házig garanciával rendelkező termék(ek)et ingyenesen szállítjuk el, és juttatjuk vissza Önhöz.
A szállítás megrendeléséhez (amennyiben a szolgáltatás előzőleg megvásárlásra került), e-mailt kell küldenie az info@magicomp.hu címre, melyben szerepelnek a következő adatok:
- a vásárlást tartalmazó számla száma
- a vélhetően meghibásodott termék neve, típusszáma
- a tapasztalt hiba
- a csomagfelvétel helye (név, cím, e-mail, telefonszám)
- a címzett - amennyiben eltér a felvétel helyétől - (név, cím, e-mail, telefonszám)

háztól-házig garancia szolgáltatás a rendelés leadásakor, a számlázási adatok kitöltése előtt (felett) választható ki, ha a szolgáltatás elérhető a rendelésben szereplő termékek valamelyikéhez.

A szolgáltatás feltételei:
- csak "számlás" vásárlás esetén vehető igénybe
- csak bruttó 2.000 Forintot meghaladó értékű termék esetén érvényesíthető
- csak azokra a termékekre érvényesíthető, amik egy számlán szerepelnek a megvásárolt szolgáltatással, és nincsenek feltüntetve a lejjebb látható listán (mely lista a számlán is megtalálható)
- érvényessége a vásárlás napjától számított 1 év, és összesen 3 alkalommal vehető igénybe
- a szolgáltatás keretein belül csak Magyarországi címekről (-re) tudunk szállítani
- ha a háztól-házig garanciával visszajuttatott terméknél a jelzett hiba nem tapasztalható (a kompatibilitási problémák nem számítanak hibának), vagy más okból kifolyólag a visszaküldött termék nem felel meg a garanciális feltételeknek, úgy jogosultak vagyunk bruttó 3.000 Ft kezelési költséget kiszámlázni a termék visszaküldésekor.
- feladáskor a termék gondos becsomagolása az ügyfél feladata, és felelőssége. Csak sérülésmentes csomagolásban lezárt küldeményt tudunk elfogadni. A nem megfelelő csomagolásból eredő, szállítás közben bekövetkezett károkért felelősséget nem vállalunk.
- amennyiben a termék nem javítható, és egy másik (vagy másfajta) termékre cseréljük, úgy az eredeti vásárláshoz tartozó háztól-házig garancia az új termékre nem átruházható.

Nem választható ez a szolgáltatás a következő termékcsoportokhoz:
- kábelek, adapterek
- bélyegzők
- CD,DVD,BLUE-RAY,FDD lemezek
- egéralátétek
- drónok
- elemek, akkumulátorok, powerbankok
- szünetmentes tápegységek
- festékpatronok, és festéktonerek
- videokártyák (bruttó 60.000 Ft feletti érték esetén)
- külön gyári garancialappal ellátott termékek
- szoftverek
- monitorok és televíziók
- notebookok, laptopok
- nyomtatók





Kiszállításokra vonatkozó információk

Kérjük kedves Ügyfeleinket, hogy a termék kiszállításakor az átvétel igazolása előtt ellenőrizzék a termék hiánytalan meglétét és állapotát. Ha sérült a csomagolás nézzék meg a csomag tartalmát és kérjenek jegyzőkönyvet.



Országos kiszállítás
Országos kiszállítás esetén lehetőség van előreutalásos vagy átvételkor készpénzes és bankkártyás fizetésre.

Kiszállítás díjaink:

Szállítási díj előreutalás és online fizetés esetén

Rendelési érték

Szállítás díja csomagolással

0 - 10.000 Ft között

1.490 Ft *

10.001 - 60.000 Ft között

1.590 Ft *

60.001 - 160.000 Ft között

1.790 Ft *

160.001 - 290.000 Ft között

2.190 Ft *

290.001 - 435.000 Ft között

3.090 Ft *


Szállítási díj utánvétel esetén

Rendelési érték

Szállítás díja csomagolással

0 - 10.000 Ft között

1.890 Ft *

10.001 - 30.000 Ft között

2.090 Ft *

30.001 - 50.000 Ft között

2.290 Ft *

50.001 - 100.000 Ft között

2.490 Ft *

100.001 - 160.000 Ft között

3.090 Ft *

160.001 - 290.000 Ft között

3.290 Ft *

290.001 - 435.000 Ft között

5.090 Ft *



* 5 kg-nál nehezebb csomag esetén további 400 forint szállítási díj kerül felszámításra, melytől néhány esetben eltekinthetünk. Második nagy méretű vagy 5kg-nál nehezebb árucikktől (ház, monitor, konfiguráció, TV, szünetmentes tápegység, szék, asztal, kormány, széf, nyomtató, 25.000 Ft-nál drágább hangszóró, 200 méternél hosszabb kábel, stb) a szállítási díj termékenként plusz 700 forint.
Az adott termékekre vonatkozó pontos szállítási díjak a kosárban láthatóak.

Konfiguráció esetén a kiszállítási díj gépenként előreutalás esetén bruttó 3.999 Ft, utánvétel esetén 4.999 Ft.

Minden csomagot Someday futárszolgálattal és értékbiztosítással küldünk. Házhozszállításnál a csomag maximális mérete: max övméret 3 méter (maximum 1.75 méter hosszúság). Övméret számítása: 2 X szélesség + 2 X magasság + 1 X hosszúság. Ha a rendelésben szereplő termékek nem férnek bele egy csomagba, akkor a szállítás részleteit egyeztetjük az Ügyféllel.
Sameday Easybox automatába küldhető csomag maximális mérete 44,5x47x39 cm és maximális súlya 20 kg.

Kérem vegye figyelembe, hogy utalásokat körülbelül 8 óránként tudjuk ellenőrizni nyitvatartási időben. A beérkezett emaileket az átvevő személy rögzítéséhez 5 óránként tudjuk feldolgozni.
Utalásos termékeket csak ezt követően tudjuk kiadni kizárólag az emailben megírt személy részére.




Meghiúsult kártyás fizetéses rendelés

3 munkanapon belül visszautaljuk a vételárat, ha weboldalunkon sikeres kártyás fizetést követően bármilyen okból nem teljesíthető a rendelés. Ehhez kérjük Tisztelt Ügyfelünket, hogy emailben írja meg bankszámlaszámát.




Tájékoztató a 270/2020. (VI. 12.) Korm. rendelet az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet, valamint az egyes javító-karbantartó szolgáltatásokra vonatkozó kötelező jótállásról szóló 249/2004. (VIII. 27.) Korm. rendelet módosításáról

A Kormány a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény 55. § (1) bekezdés h) pontjában és a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény hatálybalépésével összefüggő átmeneti és felhatalmazó rendelkezésekről szóló 2013. évi CLXXVII. törvény 66. § (1) bekezdés e) pontjában kapott felhatalmazás alapján, az Alaptörvény 15. cikk (1) bekezdésében meghatározott feladatkörében eljárva a következőket rendeli el:

1. Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet módosítása

1. § (1) Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet (a továbbiakban: R.) 2. § (1) bekezdése helyébe a következő rendelkezés lép:

"(1) A jótállás időtartama:
a) 10 000 forintot elérő, de 100 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén egy év,
b) 100 000 forintot meghaladó, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén két év,
c) 250 000 forint eladási ár felett három év.

E határidők elmulasztása - a (4) bekezdésben foglalt kivétellel - jogvesztéssel jár."

(2) Az R. 2. §-a a következő (3) és (4) bekezdéssel egészül ki:
"(3) Ha a fogyasztó a fogyasztási cikket az átadástól számított hat hónapon túl helyezteti üzembe, akkor a jótállási határidő kezdő időpontja a fogyasztási cikk átadásának napja.(4) A fogyasztási cikk kijavítása esetén a jótállás időtartama meghosszabbodik a javításra átadás napjától kezdve azzal az idővel, amely alatt a fogyasztó a fogyasztási cikket a hiba miatt rendeltetésszerűen nem használhatta."

2. § (1) Az R. 3. § (3) bekezdése a következő g) ponttal egészül ki:

(A jótállási jegyen fel kell tüntetni:)
"g) a vállalkozás bélyegzőlenyomatát és a kiállítás során a képviseletében eljáró személy aláírását, elektronikus dokumentumon való átadás esetén az elektronikus aláírást."

(2) Az R. 3. §-a a következő (5) és (6) bekezdéssel egészül ki:
"(5) A vállalkozás az e rendelet előírásainak megfelelő jótállási jegyet elektronikus úton is átadhatja a fogyasztó részére. A fogyasztó részére elektronikusan átadott számla jótállási jegyként akkor fogadható el, ha tartalma megfelel e rendelet jótállási jegyre vonatkozó előírásainak is. A vállalkozás a jótállási jegy elektronikus úton való átadására legkésőbb a termék átadását vagy üzembe helyezését követő napon köteles. Ha a vállalkozás a jótállási jegyet elektronikus dokumentumként nem közvetlen megküldéssel adja át, hanem letöltést biztosító elérési cím formájában bocsátja azt a fogyasztó rendelkezésére, akkor az elektronikus jótállási jegy letölthetőségét a jótállási idő végéig nem szüntetheti meg, a letöltési cím elérhetőségét biztosítania kell. A vállalkozás a jótállási jegy elektronikus úton történő átadására legkésőbb a termék átadását vagy üzembehelyezését követő napon köteles.

(6) Vita esetén az (5) bekezdésben meghatározott kötelezettség teljesítését a vállalkozás köteles bizonyítani."

3. § Az R. 4. § (1) bekezdése helyébe a következő rendelkezés lép:
"(1) A jótállásból eredő jogok - a (3) bekezdésben foglalt kivétellel - a jótállási jeggyel érvényesíthetőek, amelynek nem tehető feltételévé a fogyasztási cikk felbontott csomagolásának a fogyasztó általi visszaszolgáltatása."

4. § (1) Az R. 5. § (1) bekezdése helyébe a következő rendelkezés lép:
"(1) A fogyasztó a kijavítás iránti igényét választása szerint a vállalkozás székhelyén, bármely telephelyén, fióktelepén és a vállalkozás által a jótállási jegyen feltüntetett javítószolgálatnál közvetlenül is érvényesítheti."

(2) Az R. 5. §-a a következő (5)-(8) bekezdéssel egészül ki:
"(5) Ha az e rendeletben meghatározott jótállási időtartam alatt a fogyasztási cikk első alkalommal történő javítása során a vállalkozás részéről megállapítást nyer, hogy a fogyasztási cikk nem javítható, a fogyasztó eltérő rendelkezése hiányában a vállalkozás köteles a fogyasztási cikket nyolc napon belül kicserélni. Ha a fogyasztási cikk cseréjére nincs lehetőség, a vállalkozás köteles a fogyasztó által bemutatott, a fogyasztási cikk ellenértékének megfizetését igazoló bizonylaton - az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlán vagy nyugtán - feltüntetett vételárat nyolc napon belül a fogyasztó részére visszatéríteni.

(6) Ha az e rendeletben meghatározott jótállási időtartam alatt a fogyasztási cikk három alkalommal történő kijavítást követően ismét meghibásodik - a fogyasztó eltérő rendelkezése hiányában -, valamint ha a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény 6:159. § (2) bekezdés b) pontja alapján a fogyasztó nem igényli a vételár arányos leszállítását, és a fogyasztó nem kívánja a fogyasztási cikket a vállalkozás költségére kijavítani vagy mással kijavíttatni, a vállalkozás köteles a fogyasztási cikket nyolc napon belül kicserélni. Ha a fogyasztási cikk kicserélésére nincs lehetőség, a vállalkozás köteles a fogyasztó által bemutatott, a fogyasztási cikk ellenértékének megfizetését igazoló bizonylaton - az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlán vagy nyugtán - feltüntetett vételárat nyolc napon belül a fogyasztó részére visszatéríteni.

(7) Ha a fogyasztási cikk kijavításra a kijavítási igény vállalkozás részére való közlésétől számított harmincadik napig nem kerül sor, - a fogyasztó eltérő rendelkezése hiányában - a vállalkozás köteles a fogyasztási cikket a harmincnapos határidő eredménytelen elteltét követő nyolc napon belül kicserélni. Ha a fogyasztási cikk cseréjére nincs lehetőség, a vállalkozás köteles a fogyasztó által bemutatott, a fogyasztási cikk ellenértékének megfizetését igazoló bizonylaton - az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlán vagy nyugtán - feltüntetett vételárat a harmincnapos kijavítási határidő eredménytelen elteltét követő nyolc napon belül a fogyasztó részére visszatéríteni.

(8) Az (5)-(7) bekezdés előírásai az 1. melléklet 8. pontjában felsorolt fogyasztási cikkek közül az elektromos kerékpárra, elektromos rollerre, quadra, motorkerékpárra, segédmotoros kerékpárra, személygépkocsira, lakóautóra, lakókocsira, utánfutós lakókocsira, utánfutóra, valamint a 9. pontban meghatározott motoros vízi járműre nem vonatkoznak."

5. § Az R. 7/B. § (1) bekezdése helyébe a következő rendelkezés lép:

"(1) A 2-7. §-ban foglalt rendelkezések megsértése esetén a fogyasztóvédelmi hatóság jár el a fogyasztóvédelemről szóló törvényben meghatározott szabályok szerint."

6. § Az R. Melléklete az 1. melléklet szerint módosul.

3. Záró rendelkezések

9. § (1) Ez a rendelet - a (2) bekezdésben foglalt kivétellel - a kihirdetését követő napon lép hatályba.

(2) Az 1-6. §, valamint az 1. melléklet 2021. január 1-jén lép hatályba.

1. melléklet a 270/2020. (VI. 12.) Korm. rendelethez

Az R. Melléklete a következő 30-37. ponttal egészül ki:

32. kaputelefon, riasztóberendezés, kamerás megfigyelőrendszer 10 000 Ft eladási ár felett;
36. játék hoverboard, játék elektromos roller, játék drón 10 000 Ft eladási ár felett;
37. külön jogszabályban nyílt kategóriába sorolt drónok 10 000 Ft eladási ár felett."



Elállás

Az itt írtak kizárólag a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személyre (továbbiakban Fogyasztó) vonatkoznak. Ezzel a jogával a Fogyasztó csak akkor élhet, ha a termék sértetlen és minden a termékhez tartozó kiegészítőt is hiánytalanul visszaszolgáltat, továbbá távollévők felek között (pl. webshopban leadott rendelés) jött létre a szerződés. Elállási szándékáról a Fogyasztó köteles tizennégy naptári napon belül írásban vagy személyesen értesíteni a MagiComp Plusz Kft-t. Ezt követően a MagiComp Plusz Kft. tizennégy naptári napon belül visszaadja annak ellenértékét a Fogyasztónak.
A MagiComp Plusz Kft az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő károk megtérítését követelheti. A termék üzletünkbe visszaszállításáról minden esetben a Fogyasztónak szükséges gondoskodni. MagiComp Plusz Kft.-nek az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módjában átvenni.
Hiányosan visszaérkezett termék esetén a MagiComp Plusz Kft nem köteles a teljes vételárát megtéríteni a Fogyasztó részére.
A Fogyasztó köteles megtéríteni a MagiComp Plusz Kft ésszerű költségeit, ha a teljesítés megkezdését követően gyakorolja a felmondási jogát.
Az értékesítés utáni ügyfélszolgálataink elérhetőségei jobb oldalon az Elérhetőségek menüpont alatt található.
A fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló törvény szerinti magatartási kódex nem áll rendelkezésre. Ennek ellenére kereskedők lévén a tisztességes kereskedelmi gyakorlat evidens a vállalkozásunknak.


Elállás esetén elég emailcímünkre megírni az elállás tényét, a rendelésszámot és a termék nevét. Illetve Fogyasztó az Elállási nyilatkozat linken található mintát is használhatja.


A Fogyasztót megillető elállási és felmondási jog alóli kivételek a 45/2014-es kormány rendelet 29. § alapján:
A Fogyasztó nem gyakorolhatja elállási vagy felmondási jogát az alábbi, a vállalkozás által eladott termékek vagy nyújtott szolgáltatások tekintetében:
a) szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a vállalkozás a teljesítést a Fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a Fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti;
b) olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac vállalkozás által nem befolyásolható, a 14 napos elállási határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ;
c) olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a Fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állított elő a vállalkozás elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen az Ügyfél személyére szabtak;
d) romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző áru tekintetében;
e) olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;
f) olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel;
h) a (2) bekezdésben foglalt kivétellel - olyan vállalkozási szerződés esetében, amelynél a vállalkozás a fogyasztó kifejezett kérésére keresi fel a fogyasztót sürgős javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzése céljából;
i) lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a Fogyasztó a csomagolást felbontotta;
j) hírlap, folyóirat és időszaki lap tekintetében, az előfizetéses szerződések kivételével;
m) a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a vállalkozás a Fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a Fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti elállási jogát.

A termék az elállásra nyitva álló időtartam alatt legfeljebb 4 óra használattal mindenre kiterjedően kipróbálható, az ezt meghaladó használat esetén a terméket 30%-os értékcsökkenéssel veszi vissza a vállalkozásunk, azaz a vételárnak csak a 70%-át tartozik visszafizetni a termék visszaszolgáltatásának feltételével. Fogyasztó tudomásul veszi, hogy a használat tartamát diagnosztikai eszközzel (CrystalDiskInfo, HD Sentinel) vállalkozásunk megállapítja.

Kellékanyag (tintapatron, toner, festékszalag) műanyag védőfóliájának eltávolítását követően elállásra nincs lehetőség, mivel a 45/2014-es kormány rendelet 29-es paragrafus "f" pontja alapján a kellékanyag festékanyaga a készülékbe szerelve elválaszthatatlanul vegyül a nyomtató hengerével vagy párnájával (felépítésétől függően). Továbbá szintén a 45/2014-es kormány rendelet 29-es paragrafus "d" pontja alapján elállásból kizárt termék az is, ami minőségét csak rövid ideig őrzi meg. Márpedig az a műanyag csomagolásából felbontott kellékanyag, amit a nyomtatóból is kivesznek pár napon belül beszárad. Ezen néhány nap alatt nem megoldható a kellékanyag visszajutattása, cégen belül ellenőrzése, ügyintézése és újraértékesítése. Gyakorlatilag ennyi idő alatt tönkremegy a termék vagy drasztikusan romlik a használati értéke, tehát nem állítható vissza az értékesítés előtti állapotra.


Javasolt védelmi intézkedések

Weboldalunk használatakor illetve bármilyen számítógépes felhasználáskor az alábbi műszaki védelmi intézkedéseket javasoljuk:
- rendszeresen frissített jogtiszta operációs rendszer (lehetőleg Windows 7 vagy frissebb)
- rendszeresen frissített viruskereső
- rendszeresen frissített kémprogramírtó és tűzfal
- hivatalos forrásból származó szoftverek használata


Szerzői jog

A www.magicomp.hu oldalon található összes adat, leírás, tájékoztató szöveg, kép, formai és technikai megjelenés illetve különösen a cég emblémája a MagiComp Plusz Kft kizárólagos tulajdona. Ezek részben vagy egészben történő felhasználása a jogtulajdonos hozzájárulása nélkül a szerzői jogok megsértését jelenti és jogi következményeket von maga után. A honlap információi kizárólag a forrás megjelölésével alkalmazhatóak. A www.magicomp.hu oldalra való hivatkozás során tilos olyan linket elhelyezni, mely egy másik oldal részeként jeleníti azt meg. Minden más esetben az oldalunkra mutató link elhelyezéséhez hozzájárulunk.


Panaszkezelési mód

Kérjük panasz esetén írjon emailt a panasz részleteivel emailcímünkre. Panaszát jelezheti személyesen hétköznap 12-17 között a 1054 Budapest Bajcsy-Zs. út 60. alatt lévő üzletünkben is. A panasz kivizsgálása utána a lehető leghamarabb igyekszünk rendezni az adott esetet.

Fogyasztó panaszával a következő hivatalokhoz fordulhat:

I.) Békéltető Testület

Tájékoztatjuk, hogy Ön velünk szemben fogyasztói panasszal élhet. Amennyiben az Ön fogyasztói panaszát elutasítjuk, úgy Ön jogosult az Ön lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes Békéltető Testülethez is fordulni: a békéltető testület eljárása megindításának feltétele, hogy a fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelje a vitás ügy rendezését.

A békéltető testület a meghallgatást személyes jelenlét nélküli, hang- és képi átvitelt egyidejűleg biztosító elektronikai eszköz útján online formában tartja meg (a továbbiakban: online meghallgatás). Ha a fogyasztó kéri, a békéltető testület személyes meghallgatást tart.

Az online meghallgatás esetén a meghallgatásra kerülő személy személyazonosságát az eljáró tanács elnöke állapítja meg. Az online meghallgatás útján meghallgatásra kerülő személy személyazonosságának igazolása

a) az általa a személyazonosságának és lakcímének igazolása érdekében rendelkezésre bocsátott adatai alapján és

b) a személyazonosságának igazolására alkalmas hatósági igazolványának bemutatásával történik.


A 200.000 forintot meg nem haladó ügyértékű eljárásokban akkor is kötelezést tartalmazó határozatot hoz majd a testület, ha a vállalkozás alávetési nyilatkozatot nem tett, de a fogyasztó kérelme megalapozott

A békéltető testületek illetékességi területe 2024. január 1-től:



Költségviselés:
Az eljárás költségét kötelezést tartalmazó határozat esetén az a vállalkozás viseli, amelynek terhére a tanács az ügyet eldöntötte.
Abban az esetben, ha a fogyasztó kérelmét elutasítják a felek viselik a saját költségüket, tehát a fogyasztónak a vállalkozás költségeit nem kell megfizetnie egyik esetben sem.



II.) Fogyasztó lakóhelye szerinti járási hivatal.
A járási hivatalok elérhetőségei megtalálhatók a https://jarasinfo.gov.hu/ honlapon.

III.) A Fogyasztó panasza esetén igénybe veheti az Uniós online vitarendezési platformot. A platform igénybe vétele egy egyszerű regisztrációt igényel az Európai Bizottság rendszerében, ide kattintva. Ezt követően pedig bejelentkezés után nyújthatja be panaszát a fogyasztó az online honlapon keresztül, melynek címe: http://ec.europa.eu/odr



elfogadott kártya típusok
KOSÁR:

0 tétel,
0 Ft értékben

RENDELÉS


Árukereső.hu


Minden jog fenntartva! 2001-2024 MagiComp Plusz Kft.

A kártyás fizetés szolgáltatója a .
CIB adatvédelemi tájékoztató
Jooble
Hegesztőgép javítás