Regisztráció
Elfelejtett jelszó

MagiComp számítástechnikai üzlet, szerviz és webshop
Access Point

Alaplap

Bélyegző

Billentyűzet

Biztonságtechnika

Bluetooth eszköz

CD, DVD tok és tartó

CD, DVD, Blu-ray lemez

Digitális fényképezőgép

Digitalizáló

Drón

DVD és Blu-ray író

E-book

Egér

Egéralátét

Egyéb

Elem, Akku. , Töltő

Fejhallgató, mikrofon

Floppy meghajtó

Fotópapír

GPS

Hálózati kártya

Hangkártya

Hangszóró

Háztartási kisgép

Hűtő, ventilátor

I/O eszköz

iPad

Joystick, Gamepad, Kormány

Kábel és kiegészítő

Kártyaolvasó

Kellék

Konfiguráció

Memória

Memória notebook

Memóriakártya

Merevlemez belső

Merevlemez külső

Merevlemez notebook

Mikroszkóp

Mobilrack

Mobiltelefon

Monitor

Multifunkciós nyomtató

Nagyító

NAS

Notebook

Notebook kiegészítő

Nyomtató

Papír

Pendrive - USB Flash

Presenter

Processzor

Projektor

Router

Scanner

SSD

Switch

Számítógép ház

Szoftver - Irodai

Szoftver - Operációs R.

Szünetmentes táp

Tablet PC

Tápegység

Táska, tok

Távcső

Telefon

Teleszkóp

Tintapatron

Tisztítóanyag

Toner

TV

Újság

USB hub

USB kártya

Utángyártott patron

Utángyártott toner

Videokamera

Videokártya

Világítástechnika

Voip

Webkamera

MagiComp Webshop - Garanciális feltételek
 

Vásárlási feltételek Garanciális feltételek Adatvédelem
CIB online kártyás fizetés CIB adatvédelmi tájékoztató




Garanciális feltételek



A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló mintatájékoztató-hoz kérem kattintson ide.

1. A 151/2003. Korm. rendelet szerint a Garancialapon szereplő tételekre az ott meghatározott időtartamra rendeltetésszerű használat mellett érvényesíthető jótállást vállalunk. Bruttó 10.000 Ft érték alatti termékekre nem minden esetben vállalunk jótállást. Kérjük vásárlás előtt érdeklődjön az adott termékre vonatkozó garanciáról.
 
2. A garanciális ügyintézéshez először a vásárláskor mellékelt bizonylat (számla, nyugta vagy garancialap) eredeti példányának bemutatása szükséges. Továbbá kérjük, hogy a termék átadásakor a termékhez tartozó leírást és kiegészítőket (kábel, egyedi kiegészítő, install lemez stb.) is adja át. Ugyanis a garanciális ügyintézés csak ezekkel kezdődhet meg.
 
3. Amennyiben az adott termék külső garancialevéllel került értékesítésre (pl. monitor, nyomtató), javasoljuk forduljon a külső garancialevélen megjelölt garanciaszervizhez. Az ilyen termékeket üzletünkben is leadhatja. Viszont ebben az esetben az adminisztratív és szállítási teendők miatt hosszabb a garanciális ügyintézés.
 
4. Garancia érvényességének feltételei:
 
  4/a. Eredeti, sérülésmentes garanciajegy, nyugta vagy számla.
 
  4/b. Amennyiben a termékhez tartozik garanciális azonosító matrica, akkor ennek megléte a terméken, sérülésmentes, olvasható állapotban.
 
  4/c. Garancialapon megjelölt időtartamnál nem régebbi vásárlás.
 
5. Garanciavesztés okai:
 
  5/a. A 4. pont bármely részének nem teljesülése.
 
  5/b. Fizikai sérülésből adódó meghibásodás (égés, törés, repedés vagy egyéb fizikai-, látható sérülés).
 
 
5/c. Nem rendeltetésszerű használatból adódó meghibásodások: a termék specifikációjában megadott paramétereket meghaladó mechanikai/elektromos terhelés, illetve egyéb, nem a célnak megfelelő felhasználás.
 
  5/d. Helytelen tárolás, elemi kár okozta meghibásodás. (pl. villám, túláram, beázás).
 
 
5/e. Szakszerűtlen üzembe helyezés vagy javítás.
 
  5/f. Szállítás vagy üzemeltetés közben külső események hatására bekövetkező meghibásodás.
 
 
6. Nem garanciális hibák:
 
  6/a. Az ügyfél hardverkörnyezetében (beleértve az operációs rendszert is) nem működő alkatrész.
 
  6/b. Szoftverekkel összefüggő probléma (BIOS, operációs rendszer, meghajtó program azaz driver, stb.).
 
  6/c. Szakszerűtlen szerelés, kábelezés.
 
 
 
7. Vásárlástól számított 3 napon belüli hibás termék esetén először a termék bevizsgálására kerül sor. Amennyiben a termék valóban hibás, rendeltetésszerűen volt használva és raktáron megtalálható egy azonos típusú új termék, akkor a hibásat az azonos típusú új termékre cseréljük. Ha a cserére nincs lehetőség, úgy a termék visszaadásával egy időben a vételárat visszatérítjük vagy választás szerint levásárlási lehetőséget biztosítunk.
 
8. 2013. évi V. törvény (Polgári Törvénykönyv) 6:159.§ (2) szerint hibás teljesítés esetén az ügyfél elsősorban kijavítást vagy kicserélést igényelhet, kivéve, ha a választott szavatossági igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a kötelezettnek a másik szavatossági igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne. Ha az ügyfél javítással vagy cserével nem élhet, akkor az ellenszolgáltatás arányos leszállítását igényelheti, a hibát a kötelezett költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy megfelelő árleszállítást igényelhet vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.
 
9. Abban az esetben, ha a termék telephelyünkön, általános környezetben rendeltetésének megfelelően működtethető, de az ügyfél saját rendszerében kompatibilitási vagy más okok miatt nem használható, illetve a terméket az ügyfél egyéb okokból nem kívánja megtartani, a vásárlást követő 7 naptári napon belül sértetlen csomagolás esetén a termék számlán szereplő árának 90%-ában, sérült vagy hiányos csomagolás esetén 50%-ban van lehetőség levásárolni.
 
10. A garanciális ügyintézésre átadott terméket az ügyintézés kezdetétől számított 45 napig tároljuk díjmentesen. Ezen nap után napi bruttó 400Ft tárolási díjat számítunk fel. Ha a tárolási díj már meghaladja a termék értékét vagy ha az ügyfél a terméket 120 napig nem vette át, akkor tovább nem tároljuk. A tárolás megszűnéséről külön nem értesítjük az ügyfelet.
 
11. Garancialapot nem áll módunkban pótolni.
 
12. A feltüntetett garanciaidők fogyasztónak minősülő vásárlóinkra vonatkoznak, egyéb esetben a törvény által előírt időtartam a mérvadó.
 
13. Drónokra vonatkozó tájékoztató
Minden egyes multikopter, azaz "drón" arra készült hogy felszálljon, repüljön majd leszálljon. Amennyiben így járunk el és mégis meghibásodna az eszköz, természetesen a garanciális feltétetek alapján cseréljük vagy javítjuk azt. Ellenkező esetben, amennyiben lezuhant, falnak ütközött, beázott, a motor valamilyen külső tárgy miatt megszorult, illetve ha látható sérülés keletkezett a gépen, a GARANCIA ÉRVÉNYÉT VESZTI (nem rendeltetésszerű használat). Minden ilyen esetben természetesen vállaljuk a javítást, amelynek költsége a vásárlót terheli. Ezek érzékeny "műszerek", amelyeket MEG KELL TANULNI IRÁNYÍTANI. A tanulás folyamata lehet rövidebb vagy hosszabb időtartam, lehet költségesebb és kevésbé az. Ez kézügyességtől és odafigyeléstől függ. Sok drónhoz elérhető csere alkatrész, így nem kell azonnal a kukába dobni. Viszont érdemes felkészülni az esetleges zuhanásokból adódó károk pénzügyi fedezésére, mely NEM TARTOZIK A GARANCIÁLIÁS JAVíTÁSOK körébe.
 
14. Nem brushless (415B márka) multicopter motorok élettartama
A nem brushless (415B márka) multicopter motorok élettartama átlagosan 5 repült óra. Ezek után a motorok elkophatnak, megállhatnak, így cseréjük szükségessé válik. A motorok ilyen jellegű megállása teljesen természetes folyamat (a motorokban forgó, csúszó alkatrészek dolgoznak, így azok elkopnak) és ezért nem garanciális meghibásodás. Ha hasonlítani kellene akkor a gépjárművek abroncsaihoz kell hasonlítani a folyamatot. Ha a gumik elkopnak, le kell cserélni őket. Természetesen szinte minden alkatrészt raktárról tudunk biztosítani.
 
15. DJI akkumulátorok garanciaideje
A DJI akkumulátorok garanciaideje - kiegészítő lévén - 6 hónap.
 
16. Higiéniai okból nincs mód cserére
Higiéniai okból nincs mód cserére a testtel és testnedvvel (nyál, vér, anyatej, vizelet, fülzsír, izzadság, stb.) közvetlenül érintkező terméknél. Például fülhallgató, covid nyálteszt, vércukormérő, egyéb gyógyászati segédeszköz.
 
17. Szállítási díj
Garanciális ügyintézésen átesett termék Ügyfélhez visszaszállítási díját nem tudjuk átvállalni. (Kivétel a kifizetett háztól-házig garancia szolgáltatás terméke.)
 
18. Cseregarancia
Cseregarancia szolgáltatás leírása itt található.
 
19. Háztól-házig garancia
Háztól-házig garancia szolgáltatás leírása itt található.
 


Üzletünk elérhetőségei:
cím: 1054 Budapest Bajcsy-Zs. út 60.
nyitvatartás: Hétfő - Péntek: 11 - 17
 
 
Garanciális ügyintézéssel kapcsolatos panasz esetén:
 
Eljárási hiba esetén kérjük írjon a cégvezetésnek az elérhetőségeknél írt emailcímünkre.
 
 
elfogadott kártya típusok
KOSÁR:

0 tétel,
0 Ft értékben

RENDELÉS


Árukereső.hu


Minden jog fenntartva! 2001-2024 MagiComp Extra Kft.

Jooble
Hegesztőgép javítás